SUKAN BALAPAN & PADANG ZON PELANGAI 2016

Sukan Balapan & Padang Zon Pelangai telah diadakan pada 26 Februari 2016 bersamaan 17 Jamadilawal 1437H iaitu pada hari Jumaat bertempat di padang SMK Seri Pelangai bermula jam 9.00 pagi.


Antara acara yang dipertandingkan ialah seperti lontar peluru, lompat jauh, lompat tinggi, lari berpagar, 100 meter, 200 meter, 4x100 meter dan 4x200 meter bagi lelaki dan perempuan.

Beberapa acara diadakan acara saringan. SKKS telah menghantar seramai 21 orang peserta termasuk lelaki dan perempuan. Seramai 4 orang guru terlibat. Terima kasih kepada ibu bapa yang sanggup meluangkan masa untuk turut menghantar anak-anak mereka dan murid-murid SKKS dan juga yang hadir untuk memberikan semangat dan dorongan kepada anak-anak mereka. Penglibatan ibu bapa amat diharapkan untuk meningkatkan program SARANA sekolah.

SKKS telah mencapai memperoleh 3 pingat emas, 2 perak dan 1 gangsa. Tahniah diucapkan kepada semua peserta, guru-guru dan ibu bapa yang terlibat. Walau pun pencapaian tahun ini sedikit merosot berbanding tahun sebelumnya, namun ia boleh dibanggakan dengan atlet yang ada.

Peserta yang memenangi pingat akan terpilih untuk mewakili zon ke peringkat daerah Bentong pada 9 Mac 2016.
TAHNIAH ATLET SKKS...
 

No comments: